Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ταξίδι στη Βουδαπέστη 2009

Αν αγαπώ κάτι στη ζωή μου, εκτός από τα παιδιά και τα βιβλία, αυτό είναι τα ταξίδια. Γεμίζω εικόνες, εντυπώσεις, καινούριες πληροφορίες και γνώσεις, όμορφες στιγμές ή δύσκολες ή αστείες, που γράφονται μέσα στην ψυχή μου, γίνονται αναμνήσεις και νοσταλγίες, και πηγή έμπνευσης μερικές φορές. Όταν κάθομαι μόνη μου μπροστά στον υπολογιστή και γράφω ένα κείμενο που δεν γνωρίζω την τελική του τύχη, αν θα αρέσει στον εκδότη, στον αναγνώστη, ή σε μένα την ίδια, κι έχω συντροφιά μόνο τον εαυτό μου νιώθω πράγματι τυχερή που, καθώς βουτάω μέσα στην ψυχή μου, βρίσκω έναν πλούτο εμπειριών και σκέψεων που με συνοδεύουν στο μοναχικό ταξίδι της συγγραφής. Εδώ, πάνω στο Δούναβη, στην γέφυρα του αυτοκράτορα Φραγκίσκου Ιωσήφ, στη Βουδαπέστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου